Pluggn

Haha egentligen borde jag nog sova just nu men är inte ett dug trött. Jag är fortfarande så uppe i varv efter träningen. Apropå träning så var det en bra och rolig träning, vi spelade fotboll i halvtimma sen kontrade vi lite och lite annat sen var dt dags för mig och min lagkamrat monica att gå och laga vår mat ! spagetti och köttfärssås stod det på menyn riktigt lyckat blev det :) och gott. Efter träningen blev det hem till pluggandet, det känns som jag har pluggat i evigheter och det har jag ju, sen 8 till nu har jag pluggat. Jag har kommit riktigt långt med mitt svenska uppdrag och jag är nöjd än så länge, ws med rikhard hjälpte verkligen TACK !

Något som riktigt glädjade mig idag var mitt resultat på matte provet som vi hade förra veckan. Jag fick G och det är mitt första matte prov jag får godkändt på första försöket under mitt gymnasium år haha. haha var tvungen att ringa mamma och pappa direkt, jag var verkligen så stolt över mig själv :P:D..

Men något som gjorde mig små sur idag var att när jag kom hem så hade någon nästan ätit upp min kladdkaka som jag bakade till mig själv. Alltid skall det bli såhär jag bakar och för sedan nästa dag upptäcka att det finns mindre än häften kvar. NÄ USCH vad arg jag blir på kakamönsterna här hemma. Fast vad skall man säga och göra kan ju inte hjälpa att jag gör den godaste kladdkakan i stan haha (iallafall en kladdkaka som är glutenfri) haha.. kladdkakan kommer att bli mitt projektarbete i trean, jag skall starta ett bageri ! ett glutenfritt bageri haha. rätt grym idé eftersom jag älskar att baka :P haha ..

Men det får vara någ för idag, nu skall jag försöka att sova i allafall eftersom man skall sitta på en buss 7.25 imorgon och kolla på vänner avsnitt med älskade malin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0