Rast

Nu sitter man i skolans skönaste soffa och väntar på att rasten skall ta slut så man kan gå och äta senare, (vi skall in på lektionen snart igen) Jag är grymt hungrig och har vart det en bra stund.

Idag är ingen bra dag, jag känner mig sjukare än vad jag gjorde igår, kanske skulle ha tränat ialf, så får väl skylla mig själv. Så får se om det blir träning senare ikväll, skall första kolla om jag har feber. eller kanske jag har en hög temperatur får någon annan anledning ?!. Kanske stämmer till en visdel, något som jag ändå hoppas på.

Har alltid undrat varför skulle allt var så JÄVLA komplicerat ibland aså, när allt var så bra, blir nu allt så jävla mycket sämre. men det är väl det som är meningen med livet = komplicerat .

Jag saknar, jag saknar, jag saknar faktiskt dig, hur konstigt det ens låter, så saknar jag DIG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0