Schindlers list

Hej min måndag har vart otrolig soft ändå.
För egentligen brukar jag vara sjukt trött och inte alls glad att komma till skolan.
Men idag var det verkligen annorlunda har gått runt glad och allmänt pigg hela dagen.
Kanske var det för att jag fick träffa alla underbara vänner igen?!
Eller var det en viss D?
Jag tror det var båda, fast det var en person som jag saknade idag och det var min Adam som har gått och blivit sjuk. Inte alls bra hoppas han är frisk så han kommer imorgon.

Skoldagen var annars helt bra gällande lektioner, började dagen med Psykologi Prov, sen en lite engelska och sen historia. Historian idag var väldigt intressant för vi fick se klart Schindlers list som handlar om andra världskriget och förintelsen. Jag blev och är fortfarande väldigt beröd av denna film, den är så bra och välgjord och tar framförhåller händelsen väldigt bra. Jag rekommonderar verkligen att ni skall se den.
Efter historian och filmen var det dags för lunch, sen två timmars hålltimma innan det var dags för den andra psykologi lektionen för dagen .. Vi såg klart en film där med men tyvärr kom jag inte ihåg vad den heter men bra var den. Angelina J var med :), see den oxå mycket lärorik den med!

Men nu skall jag plugga och ta en powernapp innan jag skall ut och träffa Malin, vi skall ta en liten walk och prata om allt mellan himmel och jord. kmr in senare i kväll och uppdaterar :P



Kommentarer
Postat av: Adam

Jag kommer nog inte imorgon heller :( har feber. Men är kladdkakan slut ?:P

2008-03-17 @ 19:17:28
URL: http://himynameisadam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0