shopping

Hej idag blev det lite shopping efter skolan, inget speciellt ett bas (vit) linne och ett svart och lila nagelack:), jag har börjat gillat det där lilla extra som kan ge den vanliga outfiten en klang :P..  Jag är fortfarande grymt förskyld och det är grymt jobbigt, men känner sig så ful och ofräsch hela tiden. Det var länge sedan jag var så här förskyld men får väl skylla mig själv om jag har gått lite lättklädd det senaste. Eller kanske det var trippen till fjällen som blev grädden över moset. menmen nu är det som det är och det går väl snart över hoppas ja.

Idag gjorde jag ngt som jag tror jag ångra att jag gjorde men ändå inte. Det är så himla svårt allt det här, jag önskade att allt var annorlunda, då hade allt vart perfekt, men så är det inte. Jag vet vad jag vill och jag hoppas att blir så som jag vill. . . .

jag ger dig allt , jag ger dig mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0