Skola

Sitter här i ett grupprum med lotta och gör lite blandade grejor, plugg, film och chattande.
Idag vaknade jag upp med snuva och ont i halsen så får se hur det blir med träningen i kväll, men det lutar mot träningen iallafall, känner får börjar ta träningen på allvar igen.

Aså jag börjar känna stressen komma nu, nästa vecka skall en svenska inlämning in och jag har knappt börjat och även psykologin skall även snart in och prov. stess jag hatar stress och jag vet inte om jag tål stress så bra heller så jag får verkligen sköta om mig haha. Känner mig lite stress över en annan sak med även där inom skolan och privat, jag hoppas att det löser sig snart så man kan gå vidare.

Men nu skall jag övergå till pluggn' igen så vi hörs av senare i kväll, förhoppningsvis.


Kommentarer
Postat av: Sanna

http://sbergman.blogg.se

2008-03-03 @ 13:06:51
URL: http://sbergman.blogg.se
Postat av: MrX

Nej hon kunde inte använda Mr.Big bara eftersom att Sex and The City har copyright på namnet. Men Mr.X står för XXX som i porrfilm alltså Mr.Porrfilms storlek på kuken.
There you go.

2008-03-04 @ 20:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0