SM GULDET STANNAR KVAR I GÖTET!

Idag lite efter 16.00 tog mina underbara handbolls vänner sm-guld för JSM (JOUNIOR SM). Jag är så oerhört stolt över er. Skall jag vara ärlig trodde jag först inte på vinst utan mins tredje plats men så går ni och gör det oväntade och VINNER. Ni är bäst och det känns så underbart att får hem guldet till gbg återigen. Och inget annat lag har vunnit så mycket som kärra f.90/89. Att vinna USM, FSM, JSM är så jävla stort!

Men åter till mitt liv :P haha
Jag har inte kunnat blogg så mycket under helgen som jag trodde jag skulle göra, det är pgr av att jag inte har haft tid. partat, kalasat för pappsen och nu idag haft handboll :P så ni kan förstå att tiden inte har räckt till :P:D

haha , men återigen ett stort grattis till alla mina ÄLSKLINGAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0