Snö?

Hej nu är jag tillbaka efter min promonix med Malin<3 och mitt tv tittande. Malin och jag var ute ett bra tag och gick riktigt härligt faktiskt. Får allt göra det fler gånger tycker jag allt, fick pratat mycket och planerat en del med:P hihi fast det är just between me and Malin.
Menfan vad göra jag här egentligen?`Jag borde sitta med min naturbok upptryckt i ansiktet men nej så är inte fallet. Jag har ingen vilja,ork, inspiration, eller motivation till att plugga på det där jävla provet. Tur att jag pratade med min lärare idag då och sa att jag inte har hunnit att plugga på det eftersom vi har haft så sjukt mycket och jag har vart tvungen att priotera viktigare saker. Så han är i allafall förbered...

Men nu känner jag för att gå ner och göra mig en skål med glass och chokladsås, och sen kanske försöka plugga natur men jag tror inte det händer.


Dagens text utdrag som är helt klockrent till hur jag känner mig just nu !

I'm better off alone
For all that you have done
And I know what I want
And that ain't what you got


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0