Tjejmiddag och fest

Idag blir det tjejmiddag och fest, det skall bli helt underbart roligt att träffa gamla och nya vänner, alltid lika skoj att mingla:). Födelsedags barnet idag heter Sandra <3 Jag hade jätte svårt att bestämma dagens outfit men kom fram till att jag skall ha leggings, pennkjol och vit bas linne. Det blir ett svart och vitt tema för mig, jag tänker även måla svarta naglar haha :P det kommer nog bli riktigt snyggt..  Det ända jag inte har bestämt ännu är om jag skall ha lockat eller plattat år idag, men just nu lutar det mot ''trippeltången'' det var ett tagsen jag använde den ..

Sista skoldagen för denna veckan var idag med JIPPI !
hade bara en spanska lektion idag och vi hade massa muntliga övningar, oh piss vad jag är dålig på att prata spanska, det skrämmer mig lite :P;)
Efter skolan drog jag in till stan för jag skulle köpa en present till sandra, hittade allt ngt men det nämner jag ej här ifall födelsedagsbarnet skulle läsa. ..  Jag hittade även endel saker till mig själv som svarta tyg skor från hm, örhängen, och en klänning som jag inte säker på om jag skall behålla ännu, måste hitta ett par leggings som passar i såfall först :P även den från HM :P..

har börjat att köpa mer och mer på hm nu, haha innan hittade jag aldrig ngt där, men nu MASSOR:P
Aja uppdaterar senare om hur tjejmiddagen var , hejochhopp:P

nu skall jag fortsätta måla mina naglar:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0