Tradionell Påskmat!

Ingen tradtionell påsk mat för mig inte, har kör vi med pizza, eller det blir min förskenad lunch, får hoppas på lite riktigt påskmat senare kanske!

Haha, lite små roligt satt och kollade på "du blir vad du äter" och små skrattar år deltagarna men nu gör jag själv samma sak, äter skitmat och fettar på mig, men för mig spelar det ingenroll, jag behöver äta upp mig, men jag borde egentligen käka ''riktig'' mat, men pizza är gott och det märks ändå inget på mig.. eftersom jag träna regelbundet så kan jag unna mig en pizza lite då och då:)


Fick nyss mitt påskägg från mormor med PENGAR ! yeah .. som går rakt ner o plånboken vet redan vad jag skall spendera dessa på, jo Ipod touch!, kommer bli min älskling framöver kan jag lova dig !
Fast X kommer oxå ha en plats, ovasett hur än det går...

"don't be so afraid of facing every day,
just take your time, it's only life"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0