Träningar på fredag?

Fan vad jag hatar eller ogillar att ha träningar på fredagar. jag är så opepp att träna fredagar. Fredgar är ju tusan till för att slappa umgås med vänner, utgång, träffa pojkvännen osv, istället för att göra allt de roliga ''tvingas'' jag att träna i stället. Jag har inget emot att träna men varför just på fredagar, har aldrig tidigare tränat på fredagar innan men när men bytte för att spela i ett a.lag så får man en träåningstid på fredagar, jag tror jag vet varför eftersom man vill ha en träning innan match som man kan gå igenom taktik, spel osv, men nä usch jag gillar det inte ialf.

Jag skall själv träna om 45 minuter, så jag får väl göra mig ordning snart, men har verkligen ingen lust, jag vill partaja, leka med vännerna istället. Klart jag kan göra allt detta efter träningen, men då är klockan så sent att man typ inte orkar eller har lust med att göra ngt längre. därför tycker jag att träningar på fredagar förstör! haha

men får väl palla mig ner nu till t-hallen och träna järnet av mig !

bloggers, vad tycker ni om träningar på fredagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0