tröttheten faller in

Just nu känner jag hur tröttheten faller in gick upp tidigt i morse och det har satt sina spår, kanske det nattliga samtalet från fredrik blev lite väl sent och som tog tid av min skönthets sömn. Jag tror den där myten om skönhets sömn stämmer, för jag känner mig alltid lite snyggare efter en härlig och skön och utvilad vila. Så kanske borde lägga mig lite tidigare nu denna veckan och se om det ger resultat. Inte för att jag tror att det kommer att hålla men jag kan i allfall '''give it a try'''.

Idag fick vi en ny engelska lärare och thank gud for that, den andra läraren var inte bra, har inte lärt mig ett piss sen jag fick henne, bara vart en massa strul och konstigheter så jag hoppas att nu med den nya läraren att vi får lite struktur över det hela. Den nya läraren heter Göran och han skulle kunna vara min morfar men han är bra för de, men kan lugnt säga att han är den gamlaste läraren på skolan ialf :) , men han har stora erfarenheter och han kommer att bli en tillgång ialf :D. 

Får se hur mycket bloggande det blir denna veckan har nämligen sjukt mycket plugg och vill bli klart med allt in veckans slut så jag kan chilla nästa vecka ! ..

Jag men det var allt för idag , skall gå och ta min skönhets sömn nu !
image7Bara för att jag saknar min bästa kompis, Nathalie (L)


Kommentarer
Postat av: nathalie

saknar dig med älskling

2008-03-04 @ 22:55:35
URL: http://ndahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0