Vilken härlig vår/vinter dag

En helt underbar dag med solsken, glass och godis. Jag känner att idag har jag inte fått gjort så mycket som jag hade velat. Hade tänkt att jag skulle plugga teori, svenska och lite psykologi men det blev inget av detta. Istället fixade jag mat och sedan sov jag i två timmar och vaknade lagom upp till house, hann även att duscha och fixa naglarna innan house började. Så imorgon har jag bestämt Onsdag skall bli min pluggdag och allt skall bli klart så jag har hela påsklovet läxfritt.

Det får blev ett korta inlägg idag, men iallafall en uppdatering!

Dagens textlåt blir Destiny's Child - Survivor

I'm a survivor
I'm not gon give up
I'm not gon stop
I'm gon work harder
I'm a survivor
I'm gonna make it
I will survive
Keep on survivin'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0