vind,cykel,mat, godis och motion

Som sagt idag när jag kom hem efter skolan/shoppingen vilade jag mig ett tag och passade på att plugga lite svenska. Efter pluggandet blev det dags för lite mat och jag hittade inget annat gått än ''runda potatisar'' ''krotter''så det blev min middag haha. Sedan återgick jag till mitt pluggande men efter någon timma så började jag känna suget efter något sött så jag bestämde mig för att ta mammas nyinköpta cykel och ta en tripp ner till torget och köpte lite godis och köpte även en mostallrik men det var det äckligaste jag har smakat & ätit på länge, skall aldrig mer köpa där uschfyochblä. Godiset var desto mer godare, sitter just nu och smaskar på plopp :P:)

Så under en eftermiddagens förlopp har jag fått motion, mat och godis även kanske lite mer ben stryka eftersom jag cyklade i motvind större del av vägen !

Dagens <3 går till Adam

Världens underbaraste kompis, han gör skoldagen och vardagen lite roligare med sin kommentarer och sina sånger han bryter ut och sjunger ibland. Så nu när han drar till usa i sommar och stannar där i ett helt år kommer jag faktiskt att sakna honom, han lämnar mig i skolan ''helt ensam'' men jag får glädja mig att om ca två år drar vi till usa och går på college tsm. 
Denna raringen har även en blogg som jag varmt rekommendrar här har ni länken --->http://himynameisadam.wordpress.com/




Kommentarer
Postat av: Adam

adam is the shit.

2008-03-07 @ 11:41:00
URL: http://himynameisadam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0