18 år och redan gift!

Fick nyss reda på att en av en ''bekant'' till mig i Torslanda skolan har gift sig. Är inte det stört? Visst hon är 18 men är man verkligen mogen nog att göra en sådan handling? Man är 18 och nybliven ''laglig vuxen'' och redan gift sig. Och maken har dess vare en son med. Jag är totalt i chocktillstånd för mig är det ofartbart men kärlek får en att göra konstiga handlingar, så hoppas verkligen för henne att det håller länge detta så kallade giftemål. För det här är faktiskt en handling hon får leva med hela livet. Visst man kan annullerade det men det är ju inte precis som om kan få det ogjort .. Folk vet och en själv vet att man faktiskt har varit gift en gång ... återigen det här är min mening, hade aldrig gift mig så tidigt.. 


Nu skolan har min näst sista lektion för skoldagen och är trött och huvudvärk! Det är träning ikväll men och har inte riktigt ork för att träna heller, men det är något ja måste göra i allafall, mest för att jag mår bra av träning, det är väl därför ja tränar även fast jag inte riktigt har orken där  ..... Men hur många har egentligen ork eller vilja att träna

 (men ändå vad vore mitt liv utan handbollen?)


Kommentarer
Postat av: Frida, den lilla ;)

ohhhh dela med dig utav godbiten :D tell me, msn ? ;)

2008-11-04 @ 14:56:23
URL: http://fridabjorkroth.blogg.se/
Postat av: emma

svar: Tack så mycket! :D

2008-11-04 @ 16:31:07
URL: http://maoma.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Nu är jag i GÖTEBORG igen gumman :)

2008-11-05 @ 17:43:19
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0