18 år och vuxen enligt lag!

Nu har jag gjort det betalat min första räkning utan pappas hjälp är ganska stolt ändå =), men det känns hemskt jobbigt när pengar tas ifrån kontot, det svider verkligen hahaha. är så van att pappa alltid betalar men så det ju inte längre. Men nu är det så att jag oxå är 18 och är vuxen så det får bli att jag tar ansvar och det gör ja! har betalt det mesta själv nu faktiskt.. förutom mat eller logi som med ett enklare ord kan kalla det =)


Jag undrar hur föräldrarna känner sig när ens barn börjar bli vuxna, när vi flyttar hemifrån och så, det är ju ganska stort ändå och det lär vara ett stort kliv för oss som det är för dem.. men egentligen vilken ekonomisk lättnad? de ahr råd med att göra så mycket mer.. Det är ganska dyrt ändå det här med att ha barn eller en familj.. Men ändå längtar jag tills jag får min egna familj med två barn och en underbar make.. leva det lyckliga familjelivet ;) eller en äkta svensson det återstår att se men barn skall det bli=)..

Hejsvejs nu är det läggdags och ännu en tisdag inväntar

- Robin hade visst ätit spagetti till middag idag - haha

btw, hur många är det som inte kan se min nya design? min ''röda header med bild på mig och min randiga bakgrund''? släng in en kommentar om du inte se tack =)

Kommentarer
Postat av: carrii

kan fortfarande inte =(

2008-11-03 @ 22:54:50
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0