Bättre nästa gång

Matchen gick inte så bra som den borde ha gjort så förlust igen. Men nya tag till nästa match i stället kämpa på tjejor =). Nu är ja och mamma ensamna hemma igen.. Pappa och patrik är i skövde och spelar handboll, så vi har huset för oss själva. Men skall faktiskt åka upp till skövde imorgon och kolla in ;) Men mamma och jag skall ha myskväll med godis och glass och god mat och tv-tittande så klart som alltid =) Får se om jag hinner med min mer ''seriösa'' inlägg ikväll men det får bli en överraskning, så titta in lite då och då =)

Tänkt på en sak, lyssnar nu på radio och konstant går Jill Jonsson - Jolin låten, hallå den låten lanserades för några år sedan varför lanserade den igen och varför spela den så mycket.. Visst den är bra men det är en cover, spela orginallåten istället .. en liten tänke från mig bara ;)


''Visste ni att blondinbella har helgsledigt? Kan grantera er att det har inte ja ;) .. så fortsätt kolla in bloggen för mer updates av er favorit tjej Sofia ;)      
 Cecilia kom hem från värmen nu =) Saknar dig faktiskt här hemma va ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0