Blogg torka

Lite bloggtorka denna dagen, mest för att mitt internet ej har funkat frams tills nu typ, vad hände där liksom satt som bäst och laddade ner i morse och plötsligt slutade internet fungera, hela världen stannade upp där och kom till liv nu när de började fungera igen, seriöst, mitt hjärta stannade upp.. Gossip och OTH är mitt allt ;) skämt och sido, men ibland känns det verkligen så.

Idag hade vi världens längsta sovmorgon och den satt verkligen så fint, började inte skolan förrän klockan 13.45 idag så tog bilen in idag, tjänade på det, snabbt dit och snabbt hem, hann stressa ner innan träningen idag vilket ja annars aldrig brukar göra. Innan är ja hemma i en halvtimma och knappt det innan jag måste dra mig igen.. Träning var det idag med. Säger bara! Det är något med tisdagar, är alltid så jävla opepp och urfokus då, inget funkar, gillar inte tisdagar, skola och träning nej, vill verkligen bara hoppa över den dagen.. Kan det aldrig hända något roligt på en tisdag? Det ända som egentligen glädjer än är att OTH GSP och the hills kommer ut.. Det är det ända som gör mig att längta efter en tisdag? Känner ni andra inte samma sak som ja?

Prov torsdag och har ja pluggat nej. usch var det inte ja som skulle priotera skolan? Fast vi får ju ha anteckningar med oss så det slutar väl med att ja skriver en lång novel där allt står med så kommer ja klara provet galant ;) vad tror ni om det? Passar mig utmärkt! har bestämt mig för att plugga allt denna veckan så ja är pluggfri nästa, vad tror ni om det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0