Ego kollage

Provet gick bra och träningen gick bra, det var roligt att träna idag.. Roligt hade vi på gympan med våra samarbetsövningar och dylikt =) Ända sedan jag har kommit hem har jag suttit här framför datan man inte förren nu uppdaterar jag, Har pluggat och grejat med photoshop så har inte riktigt haft tid, men nu har ja har ja en millesekund för min älskade blogg..

Tänkte visa min ego collage som uppgiften heter ;) Ge mig lite ideér eller hjälp mig göra förbättringar, är inte riktigt färdig ännu skall försöka göra vissa transperanta men det funkar inte riktigt som jag vill, men det är grafisk kommunikations lektion imorgon så kan ju passa på att fråga då :)

Efter skolan skall ja till stan och inhandla en present till min darling Josefin som snart fyller 17, skall även förbi min körskola snabbt och lämna en blomma till och tack kort till min körlärare som tack för hjälpen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0