Företagsekonomi B

Företagsekonomi står det på schemat och oxå den sista lektionen för dagen:) Vi går just nu igenom nuvärdesmetoden, gissar på att det kommer att komma på provet imorgon, så skall hem och plugga på det. Fast först skall jag vara med Fredrik en månad sen sist typ ;):( Men idag skall vi träffas, får se vad vi två hittar på. Efter mitt besök på linne så blir det självklart hemma för att plugga på företag och skriva klart engelska artikel saken som skall redovisa nästa tisdag.. Som jag sa igår, vill verkligen plugga allt så ja kan få en helt ledig vecka, om inte våra kära lärare kommer med fler uppgifter som skall göras ;) men det får vi inte hoppas?

Snart är det lunch och jag är svin hungrig så det skall bli riktigt gott med mat om ca tio minuter :)

Saknar mina älsklingar, ni vet vilka(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0