Han vann valet:D

Barack Obama vann valet och kommer inställa sig som President den 20 Januari 2009. Tyvärr såg jag inte valvakan men fick höra på nyheterna att han hade haft med sig de flesta stora röststaterna. Och hans tal skulle vara hårresande =) Jag får kolla in youtube och sånt för att få höra hans tal. Men jag tror Obama kommer bli en bra president, bättre än Bush som bara har förstört och gjort konstiga handlingar..

På nyheterna hörde aktiekursen hade gått upp i usa efter valet och det tyder väl på något med? Men nu återstår det att se om han gör det han har utlovat i hans tal och valfrågor. =)



Har grafisk kommunikation och en ny lärare han verkar var bra=) Idag skall ja hinna plugga mycket i skolan hade jag tänkt =) och några avsnitt av the hills tror jag skall hinna med. Det blir en låång dag ida, eftersom halvar så snällt har lagt in i en lektion vid halv fyra och ja slutar 11/12 så det blir några timmar där att ta igen.. eller vad säger ni ?

Nu skall ja plugga vidare =)..
Pussssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0