Isolera in mig!

Tiden går faktiskt väldigt snabbt, det var tolv timmar sedan jag skrev i bloggen sist. Nu sitter jag här och klockan är halvt ett och jag har precis blivit klart med mitt svenska c arbete om ''skriva ett CV'' skall bara bifoga ansökan och jag är klart. Yes antligen en uppgift klar.. Två till och sedan kan jag slappa, fast det får bli imorgon nu skall jag sova så jag orka gå upp ur sängen imorgon. Det är ju ekonomiprov imorgon och det får jag ju verkligen inte missa :P Mer plugg imorgon funderar faktiskt att isolera in mig imorgon efter träningen och verkligen råplugga, vad säger ni om det? tror ni att det skulle funka? En stund i allafall, men vilken uppgift? Det får jag bestämma imorgon, de blir det som ja har mest inspiration till att göra skulle jag tro..

Måste dra stan någon dag med kom jag på, hitta en present till min körskolelärare som tack för hjälpen till körkortet liksom som förövrigt friar en vecka idag, grattis på mig, har ännu inte blivit av med det!  Nä nu faller john blund in över mig, vi hörs av imorgon !

- bloggar försvinner-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0