JSM!

Fredag och jag sitter ihopkurrade i min soffa med mitt duntäcke och ser på den andra filmen för idag som har fixat, båda har varit julfilmer, mest för att det var de mest intressanta som jag kunde hitta har sett de mesta och de nya. plus för att det snart är andra advent!

Vet inte när jag skrev senast men i onsdag tror ja att det var, inte så mycket har hänt, knappt varit i skolan, inte mått alla tiders men det är så ibland.. Gympan igår var bland det roligaste och svettigaste på länge.. Först thaikondo och sedan någon medel gympan som mina klassmates hade gjort.. haha skit roligt i allafall:)

Sedan var det träning, tydligen hade micke sagt att det skulle vara en lugn träning med tanke att det har varit match och det är jsm nu till helgen, men vi hade nog hört fel, det blev fys, som om ja inte hade haft fys två timmar innan träning, men jag grejade det med nöd och näppe haha.. Efter träning åkte ja och hilda hem till henne och hade en mys afton med kvällsmat, tjejsnack och film. Vi somnade som bums efter filmen och vaknade lagom till 9 då vi skulle åka till skolan för att tejpa hennes knän, sedan blev de  en hel dag på stan med en del julklappstittande.. fann min julklapp till nathalie, men aja får se hur glad hon blir över det:P, ja är som sagt sämst på köpa presenter.. men men tänken som räknas eller? Sen visste hon inte riktigt vad hon önska sig så, hon får gilla min present:P som inte får öppnas fören julafton om mindre än en månad:P

Imorgon som sagt JSM och jag är taggad till tusen! klockan 06.00 går bussen från kärra och alla kommer väl vara halvdöda vi den tiden, så vi lär sova några timmar sen filmtittande på bussen förhoppningsvis, hörde att evelina skulle ha med sig film, och ja funderar på att ta med mig datan men får se.. orka bara på något jag inte kommer att använda sen ?! men aja får se..

Skall skicka in mitt CV och personliga brev snart till jonas.. men önskade att jag kunde ha gett det till pappa så han kunde läst igenom, men är man tänkspridd så är man haha ! men men ..

Nu skall ja se klart på freud claus!


Kommentarer
Postat av: Hilda

Gumman jag tror hon blir glad för julklappen :) den var braa :) ! ses imorn hun :D

2008-11-28 @ 21:50:59
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0