LAG TILLSTÄLLNINGAR

Idag tog jag en lång sovmorgon och det var verkligen härligt att få sova ut:) Har varit vaken nu i några timmar dock, har hunnit städa, käkat frukost och gjort halva provet på Företagsekonomi A.. fattar inte så mycket av likvideltbudget får panik! haha men skall fråga pappa sen om han vet hur man gör:) vill får provet gjort så man kan börja med annat oxå.

Idag fick mamma ett damp utfall som vanligt, hon brukar få det någon gång i månaden då kommer allt ut och hon skriker och gapar och alltid om samma sak, VARFÖR STÄDAR NI ALDRIG och vidare.. får panik för alltid skall hon gå på mig, när det är jag som städar mest på våran övervåning min bror åker alltid med på ett banan skall, han fick liksom sova över oss sin flickvän och det fick aldrig ja i hans ålder (fast pojkvän då) de ser aldrig saker som jag har gjort, ofta tar jag utdisken och städar här uppe, men har man en bror som stökar ner lika snabbt som man har städat så är det klart att ingen människa märker ngt, arg blir ja ibland på hela familjen!

Men idag skall vi ändå göra en familjeutflykt idag, vi skall på bio med familjen fast utan min bror som tydligen hade annat för sig. Vi skall se på bond efter min träning.. Egentligen skulle ja gått på bio med laget men har sett rallybrudarna som vi skall se och vill hellre sen en film som jag inte har sett innan.. vill inte förstöra för de andra.. Älskar lag tillställningar men idag lockade Bond mer.. men vi skall på samma biograf så det gör nog inte så mycket ;)

Jag vill ha en lag middag är det några mer som är på det? där alla lagar och hjälper till och sjunger sing star och har det mysigt :D någon som vill planera in detta ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0