Nu är vi övertygade om att Ufon existerar

-Nu är vi övertygade om att Ufon existerar-

Det är så sant har sett det själv jag kan besvisa det, ja lovar och svär, varför skulle jag ljuga om en sådana här sak.


Nej men skämt och sido, klart att det inte är sant ;) Håller på att skriva mitt svenska C uppdrag och man får då skriva en fingerad uppsats = påhittad och ja valde då ämnet ufon. Tror att jag aldrig har haft ett lättare uppdrag, fingerat betyder ju påhittat och ja får hitta på allt, alltså behöver ja inte söka efter fakta eller ha riktiga källor utan dem får ja hitta på med, jag tror jag kommer skriva denna uppsatsen på några timmar bara, hur härligt är inte det då? Ett uppdrag hur världen och bara två att till gå med.. plus mini uppgifter i fe b som man göra förhoppningsvis ganska snabbt, tänkte ta med mig det ned till stockholm och försöka plugga lite där, i allafall på bussen när man inte har något annat att göra.

Just det, JSM i helgen och som ni har förstått är det i stockholm hur roligt kommer inte det att bli då? Stockholm med andra favoritstad efter gbg så klart, sen skall vi hem till min älskade hilda för en tacokväll:) sen får ja säga hej till Nathalie oxå som skall komma och kolla, saknat. Nej jag ser verkligen framemot helgen nu !


BTW! GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE KUSIN SOM FYLLER 18 IDAG! Det skall firas på deep idag, en lugn afton dock eftersom det är jsm, men kan ha skoj utan alkohol!.  Missar tvyvärr A-lags matchen idag, men hoppas de klarar sig utan min support idag faktiskt! men lycka till tjejer, litar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0