NY DESIGN!

Nu har jag lekt med min blogg ett bra tag ändra och försökt att styla den och  vad tycks? inte bad för att vara första gången eller hur? Jag är nöjd:) kanske än annan bakgrund men det får jag klura ut senare eller så frågar ja Carro som verkar vara proffs med det där styl av blogg =).. Kanske en ny hobby för unga damen? Själv tycker jag det är intressant och roligt att fixa och trixa med sånt här=) är glad att jag ändå valde Grafisk kommunikation =) har mycket kvar att lära det har ja dock men det kommer det med.

Imorgon blir det någ inget bloggande för mig, skall till skövde och kommer inte ha tillgång till internet, datan skall med men inget internet, massor av läxor att göra så därför åker datan med=) 8.42 går tåget mot skövde C.. Pappa hämtar upp mig sen vid centralen som tur är haha .. skall se handboll och annat med=)

en sak till, är det någon därut som vet hur man typ andra typsnittet? är grymt trött på detta tråkiga typsnittet, times alltså.. hjälp någon?:)


min nya header som ja har gjort alldelse själv:) Men måste få tacka min vän Julia oxå som förklarade för mig hur man skulle få in headern med:) men nu är det dags att sova jag är helt slut, men vad händer egentligen, varför mag ont varje kväll nu egentligen? tror inte jag tål popcorn, har haft ont i magen varje gång efter.. kan man vara allergisk mot de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0