Ogillar faktiskt detta!

Slutade skolan för ca en timma sedan och jag sitter kvar här och degar vad gör jag egentligen? Jo väntar på att jag skall träna så var det ja. Något jag verkligen ogillar är att åka direkt till träningen från skolan. Jag vill komma hem innan träningen varva ner och sluta stressa så mycket, kanske hinna med en power nap, ja det skulle aldrig sitta fel. Men nu helt plötsligt måste jag nu nästan varje dag åka direkt till träningen från skolan, hinner aldrig varva ner.. känns som om jag spenderar mer tid i skolan än hemma. Gör ni andra det med? Kanske ni aspero folk då som kanske mest läser min blogg :P haha. Måndag, direkt till träning, tisdag- snabbt hem för att direkt sedan åka och hämta upp alla sen onsdag vila äntligen, torsdag direkt från gympan till träning fredag ledig .. Så okej det kanske inte är så himla stressigt men aja ogillar fortfarande åka direkt till träningen från skolan haha.

Det var ett snabbt inlägg från mig en sen måndag eftermiddag ;) ..
Nu skall jag faktiskt plugga en halvtimma innan ja måste dra ... Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0