Pluggdag i skolan

Sitter här i skolan och pluggar förfullt har en del små läxor som skall in och jag passar på att göra dem här när lärarna ändå finns tills hands =).. Började med mitt engelska brev men hade visst gjort hel fel så det är bara ayy börja om igen sen senare ikväll när jag har tid för att plugga igen. För idag skall jag vara med Fredrik, får se vad som händer men roligt lär det bli=) Igår innan jag gick och lade mig så gjorde jag ett teoritest och jag fick faktiskt 64 av 70 hade det varit ett riktigt test eller teorprovet så hade jag haft ett fel. Blev total överlycklig när jag såg det, sen när jag kollade på de som jag hade svarat fel på så hade ja kunnat ta några fler poäng i allafall... För min första instinkt är alltid på det svaret som egentligen är rätt men så överanalyserar ja det och tar de andra i allafall.. har bestämt att hedan efter skall ja ta på första instiken för oftast är det som är rätt.. Vad tycker ni ? har ni inte oxå känt så ? Man skall lita på sin instinkt =)

Men nu skall ja kolla loggboken och se om det är något annat jag snabbt kan bli klar med =) ..

Vi hörs senare ikväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0