Sammanfattning

Hellu, helgen har gått och som vanligt ingen update från mig, om vi inte räknar den snabba update på fredagkväll men det gör vi inte;).. De här med inget bloggande på helgen passar mig perfekt, ja hinner göra allt som ja har planerat in för helgen ;).. Först och främst hinner jag sova och vila ut, sen hinner ja med tv-tittande och sist och inte minst plugga om det skulle behöva.. Sen självklart vara med vänner och träna och spela match ;). Så det här med ingen uppdatering på helger är my new thing ;) lite som vår alldelse egna bloggdrottning blondinbella. Ja kommer att berätta om min helg på måndagarna när ja finner the time.. And the time is now.

Fredas var det en mini utgång, men ändå väldigt trevligt och roligt speciellt att få träffa Malin, Silla och Michan.. och så klart min vän Tina.

Lördas, blev det plugg och plugg och tv-tittande och sedan dags för att göra iordning mig för en helt underbart härligt födelsedagsfirande av vår allas Josefin Fransson. Vi bjöds på otroligt god mat och ännu godare efterrätter! marängtårtan var verkligen to die för, gumman du måste ge mig receptet! Inte visste jag att ja kunde hitta till kungsbacka helt själv, eller kan inte ge all creed till mig utan min vän GPS, till kungsbacka hade jag nog hittat men till josefins hus, skulle inte tro de;) hittade hem oxå :P

Söndas
var det dags för att återvända till kungsbacka igen men denna gången för handbollens skull, det var dags för farma match igen mot aranäs, vi spelade inte bra men vi vann till slut med 29-25 efter underläge stort sätt hela matchen.. Fick spela lite överallt, men ändå gjorde inte totalt bort mig i allafall..

Måndag, skola återigen och idag gick verkligen allt fel, då menar ja allt. Nackspärr, ta bort saker, förföljd av polisen och en smäll på näsan ;) träningen gick lika dåligt där med, men det är väl så om man har vaknat på fel sida sängen! sånt man får ta.. Hoppas dock bara nu att tisdagen blir bättre, då det står skola, redovisning och träning på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0