Sex offentligt , ja eller nej!

Sex offentligt!

Jaa det var jag såg i fredas när jag sprang till busshållplatsen även fast jag sprang hann jag uppfatta vad som pågick där lutandes mot en väg under en ''ombyggnads utrustning'' stod uppställd mot en väg, får ja fråga hur romantiskt är det då? Vad får en att ha sex så himla offentligen som faktiskt detta paret hade. För mig var den en chock men tror de andra som kom promenerande lite längre bort blev mer chockade och komforttabla än ja... de gick ju ändå och jag sprang! För deras skull hoppas ja att paret hade slutat deras lilla akt!

Jag undrar vad som driver detta ämnet är det spänningen att faktiskt bli upptäckt eller är det att man faktiskt tänder på detta? För mig ser jag ingen spänningfaktor utan hade heller nog valt det hederliga mer romantiska tillväga sättet! Men det är bara jag.. Hur känner ni för ämnet? För mig är det big no no ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0