Skövde =)

Tror inte någon är vaken vid den där tiden om man inte är tvungen att gå upp.. det är hemskt egentligen.. vill verkligen bara ligga kvar i min säng och sova minst några timmar till för att sedan gå upp.. eller egentligen vill ja sova hela tiden och aldrig mer resa mig upp. guds så härligt =) Att få ligga imin säng under det varma goa täcket ohh vad lockande=)
Snart är min frukost klar oxå.. det blev två mackor med ost och ett glas apelsin juice... orkar inte med att göra ngt annat så det här får duga =)...

Men nu skall ja dra mig. hör micron plinga där ner :P:)

 eller så här kan ja ligga för en låååååååååång stund med:P

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vad fint du har gjort gumman , du ar sa duktigt

2008-11-02 @ 16:12:00
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0