Solig vinter måndag

Godmorgon allesammans, sov gott ? Det har ja gjort delvis har drömt en del och det har stört min sömn så fruktansvärt mycket så himla utvilad är jag inte den här härliga kalla vinter måndagen. Kommer bli en bra dag med sol, äntligen kanske vi kommer få slippa det där jobbiga regnet för ett tag?

Idag blir det träning senare ikväll och skola nu snart så får se hur mycket uppdatering det blir men skall försöka så gott jag kan :)

Fast helst skulle jag vilja ligga i min säng och bara fortsätta att sova ännu mer så jag blir utvilad någon gång, jag gick ju ändå och lade mig tidigt och ändå inte utvilad, vad händer?

Hade någon annan svårt att sova idag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0