TAGGA LADIES=)

Match dags snart för oss kära och underbara handbollsdamer från Kärra. Dags för oss att dra på oss den snygga matchtröjan och go out and kick some Backas asses.. Låter det som en bra idé? Jag är grymt taggad idag. Det var ju över en vecka sedan vi spelade vår förra match och är grymt revansch sugen efter en sådan bitter förlust som den... Svider faktiskt fortfarande ;). Jag skall tagga och tagga idag så slår till med en pasta till lunch för att vara extra på topp.

Det blev ett långt samtal med min freddylito, men framgångsrikt och roligt samtal .. Gillar den där Fredrik asså, den där grekiska skärmen han kan slå på ibland, nää usch farligt aså.. haha ..


Varför kan jag inte sluta lyssna på ''Lay all your love on me'' har lyssnat på den sen ja satte på datorn i morse aa runt halv 12.. nu en timma senare spelas den fortfarande om och om igen =).. GOO ABBA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0