We can go dancing

If you change your mind ('take a chance' chanted)
I'm the first in line
Honey, I'm still free
Take a chance on me
If you need me
Let me know
Gonna be AROUND
If you got no place to go
When you're feeling down

If you're all alone
When the pretty birds have FLOWN
Honey, I'm still free
Take a chance on me
Gonna do my very best
And it ain't no lie
If you put me to the test
If you let me try



We can go dancing
We can go walking
AS LONG AS WE'RE together
Listen to some music
Maybe just talking
Get to know you better


Var är min MR Big, har ju hört av mina medkompanjoner att de har en mr big, men han är inte min mr big, han var de men verkligen inte längre. fast jag håller med han ''fit the roll perfectly, no doubt about it'' men han hade sin chans och han sumpa den totalt.

Tusan vad mycket abba låtar ja har lyssnat på sistonde, måste vart för att jag såg mamma mia här om dagen, ända andledningen. haha Mamma kom förövrigt hem för ett tagsen. Hon har varit oss mormor och firat henne på sin födelsedag, kunde tyvärr inte medverka där idag:/, men hon vet att jag älskar henne oerhört mycket i allafall:). Hade varit pepp på att gå ut idag med men ändå inte, så det blev inte efter mycket om och men. Just nu väntar ja på att min älskade fredrik skall komma hem så jag kan få prata med honom en stund var ju några dagar sen sist. . måndag typ. tok förlänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0