The second day, and am loving it!

Nu sitter jag här och redan har hela dagen gott och jag bloggar inte förren nu, sry again guy's! Men orkade inte släppa med mig datan till skolan idag, den behövdes inte och jag orkade inte konka på den då haha. Men såhär dan efter man har tagit körkortet är man fortfarande helt underbart glad en lättnad och vilken frihet alla som har tagit körkortet förstår vad jag menar.. minuterna efter man vet att körkortet är ditt är helt fantatiskt det går inte att beskriva.. Och för att sedan sätta sig i en bil själv och köra kändes bara konstigt, ingen att fråga ingen att hjälpa dig hålla koll på var man skall köra det var konstigt men det gör mig inget för jag har tagit mitt efter längtande körkort...


Idag tog jag bilen till skolan idag så en extra lång sov morgon häärligt härligt.. ett prov hade vi med idag i engelska c aa det gick väl sådär har haft mycket teori på sista tiden och ja skolan har hamnat i kläm men ändring på de nu.. nu skall ja satsa på det allra viktigaste, skolan ;) Sen lång rast tills det var dags för gympan.. Som idag skulle vara i rosendal och det var lite berskymmer om ja skulle hitta det eller inte men efter om men såg gick jag och frågade Fredrik min lärare om jag kunde får leka följa john efter honom till hallen och så klart fick ja de.. TACK HALVAR!. Det  var faktiskt ganska pinsamt såg hans blickar bakåt mot oss ;), som om han var rädd att jag skulle köra in hans bakdel eller nått.. Inte en chans att jag skulle göra de, ja kan köra bil annars hade jag aldrig fått körkortet ;) haha men aa PINSAMT! haha men han tyckte att jag körde bra så fick en bekräftelse i allafall, haha .. Halvar körde ganska bra han med ;) glömde dock använda blinkersen på vissa ställen och placeringen men han har ju haft sitt körkort ett tag så han kanske har glömt de där körläraren tjötar om varje gång, inre yttre döda blinkers och placering the key thing ! haha

Det blev Handboll och innebandy idag jag hade första halvan av lektionen sen halling och h-man.. Det var roligt att försöka lära mina kära skolkamrater handboll några go skratt fick man, men för mig är allt självklart och för dem inte ;) men de gjorde så gott de kunde så är stolta över dem! Den andra halvan kanske jag kunde vara mer delaktig men skall jag vara ärlig så är jag rädd för innebandy. Den där lilla bollen och slag med klubba och killar som bara taklar ner än, nej tack, tror ja passar de .. haha sry guys' . Efter gympan snabbt ner till bilen eftersom parkeringsbiljeten snart skulle gå ut men vill ju inte få p-bot andra dagen ;) Lousie och Charlotta åkte med mig till hisingen igen och jag åkte sedan vidare till träningen och nu sitter jag här igen.. Skall snart sova.. exktremt långt inlägg och bara tjöt om mitt körkort men har längtat så..

Btw, Tack för alla kommentare (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig superduper mk mitt hjärta!

2008-11-15 @ 18:53:36
Postat av: evelina

tack gumman <3 men jag är en död evelina på måndag

2008-11-15 @ 21:18:31
URL: http://langfan.blogg.se/
Postat av: Sofia G

Vem saknar mig superduper mycket.. :P

2008-11-16 @ 01:17:50
URL: http://sgrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0