Våfflor =)

Tror det eller ej, men har faktiskt stått och lagat våfflor kände för ngt smarrigt och suget efter våfflor så det blev tre st helt fantastiska våfflor, inte världens nyttigaste efter en träning men gud så gott:) Nu sitter jag och kolla på CSI för att sedan bege mig till bädd och läsa lite hade jag tänkte mig.. eller först kanske öva på mitt tal som jag skall ha imorgon =) Faktiskt ganska nervös men det går väl över förhoppningsvis =) det kan ju inte vara värre en uppkörning och teorinervositet haha.. men det kanske finns det ? haha .. HJÄLP MIG BOTA MIN NERVOSITET :)

Inte världens intressantaste inlägg today ... sry skall bli förbättring =)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du är grym gumman :) visste att du skulle fixa de ;)

2008-11-03 @ 22:17:34
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0