VALVAKA!

Valvaka för någon ikväll kanske? Hade gärna velat men tidig skoldag imorgon så får faktiskt priotera och det får bli sömn för det är det jag gillar allra mest:) Det skall ändå bli väldigt intressant om vem som vinner. Själv hoppas jag ändå på Obama, vet inte riktigt varför men han har gjort ett bra första intryck på mig och därför står han fast som första val för mig om jag nu var en amerikan och hade röst rätt =). Appropå rösträtt så skall det bli väldigt intressant när man själv står där och det är dags för val. Jag har nu ingen synpunkt eller vet inte riktigt vad jag står i den politiska världen men när det är dags skall jag verkligen sätta mig in i systemet.. Alltid innan när det har varit val så har ja velat att moderaterna skall vinna och jag tycker nog egentligen så nu med, men sånt kan ändras, det återstår att se.

Det skall bli skönt att det amerikans valet snart är över mest för det är det enda de pratar om och att jag äntligen skall kunna kryssa av ännu en uppgift från den berömda loggboken.. den är ganska full nu med små uppgifter som skall in och prov, fick reda på idag att det är FE A prov snart=), men det glädjer mig att vi skall få ha med oss handskrivna anteckningar vilket underlättar grymt mycket när de gäller hur man skall räkna ut, '' hur en likvidatetsbudget ser ut, resultatbudget och så vidare.. det är så mycket termer och formuleringar att hålla reda på så ja blir galen.. Har ju sagt tidigare att vi läser A-B kursen samtidigt såå det är ju ganska svårt att hålla reda på allt, eller hålla i sär de olika ämnerna.. fast egentligen både vi sp3b som läser båda, borde kunna mer på a proven eftersom vi läser mer utvecklat i b? Men i praktiken blir det inte så ändå eftersom vi fortfarande inte riktigt kan grunderna... eller det är vad tror, eller det är så för mig i allafall.. kan ju bara jämföra det senate a-b proven.. fick bättre på a en b såå det är ju enklare för mig i a en  i b ahah ..

har inte fått gjort så himla mycket idag som jag egentligen hade velat.. Skulle vilja ha pluggat mer teori och få gjort klart några engelska c läxor men det får bli imorgon när ja har lång rast, då lär ja få mycket gjort om inget annat får mig distraherad. haha

Men nu skall ja få chansen att plugga lite teori nu innan jag skall sova så vi hörs allesammans imorgon, sov gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0