Vila

En dag sen sist och har ni saknat mig? Jag är ganska trött på att skriva just nu och vet inte riktigt vad jag skall skriva, tappat inspiration på sistonde och det är ganska tråkigt att läsa bloggar där de alltid pratar om vad de har gjort under dagen, eller vad tycker ni? Så kanske det är bäst att vila från bloggandet en stund och få tillbaka inspirationen och skriva mega bra inlägg .. haha eller har mest tappat lusten för att jag har så mycket ''going on'' som man säger på engelska?! Med skolan, handbollen, körkort och allt annat med livet. Men jag försöker att vara stark och kämpa på, så det gäller att priotera och då kommer bloggen i andra hand just nu.. måste hitta gläjden igen =) Men skall skriva några inlägg i veckan i allafall bara för att keep you update.. det lär ni väl uppskattat va?

kan snabbt dra veckan ...
Måndas skola, uppkörning och träning =)
Tisdag, skola, träning och plugg
onsdag, skola, vila och massa tv-tittande
Torsdag, skola, träning och plugg
fredag, skola, stan, vänner
Lördag, match och plugg
söndag, plugg och massa vila:)

Måste bara säga, my friends rocks ! Love u guys!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Gumman , behöver prata med dig <3

2008-11-08 @ 22:20:34
URL: http://emmiluttan.blogg.se/
Postat av: Mia

hej hjärtat mitt.nu sitter jag på landvetter och skriver ett hejdå till dig. men två veckor går snabbt och när jag kmr hem ska vi träffas och ha jättekul!love you

2008-11-10 @ 07:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0