YES JA KLARADE DET!

Nu är jag äntligen hemma och bloggen är igång igen, har ni inte saknat mig? Det märks att statestiken går ned när man inte skriver lika aktivt längre.. Men nu är jag tillbaka och starkare än någonsin... usch börjar låta som vår bloggdrottning.. men jag är tillbaka nu.

JAG KLARADE UPPKÖRNINGEN! nu bara teori kvar sen köööörkort =) då kan jag och raringen åka till gluten mässan och jag får material till projektarbetet oxå, hur bra är inte det då? Jag kan liksom driva upp till mässan och hem :D yeaah .. en weekend bara för oss gluten barn. Inget slår det :P:)

Men nu måste ja tyvärr dra igen, en ny träningsvecka har börjat =) så see ya ..

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det skulle vara så roligt :) verkligen :) En liten weekend i Sthlm :D

2008-11-03 @ 22:19:07
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0