back in school and am loving it .. or nooooooot ?

Back in school and am loving every second of it ;), yeaah right.. Nä men sitter här i en skönstol vid den gamla ingången till skolan på plan tre. det är lugnt och tyst, perfekt för mig som fortfarande är sjuk och befinner mig i skolan.. Tror nu inte att jag sitter här för mig själv och gömmer mig, nej nej.. Väntar på min kompis Charlotta som just nu befinner sig inne hos syo -killen och snackar sin framtid. Medans ja sitter snällt utanför och väntar.. fast sant då sitter jag ju själv på det viset, men ja väntar ju faktiskt på någon haha..

Snart är det dags för sista lektionen och då är det idrott, idrott som jag dock inte får vara med på..sjuk som ni alla redan vet. Kanske inte så himla bra att bada då liksom eller vad tycker ni? Får i stället sitta och kolla in ni andra snyggingarna när ni badar ;) eller plaskar runt i vattnet.

Men nu tycker ja att det börjar rör sig inne i rummet här, lotta verkar vara klar jippe :)..

Hörs senare ikväll, efter pluggningen av Svenska C - Talet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0