Billigt Spa

Ny laddad och fräsch och helt lugn. Tog ett lång bad med massa skum och rätt produkter hade även en self warm ansiktsmask på mig, har ju tidigare sagt att varje söndag är ansiktsmask dagen och igår blev det inget så fick ta det idag och det kanske var bra de. Efter en hård träning med bra tempo och en del godis under helgen så var det rätt att ta en varmt bad och en ansiktsmask för att rensa porrerna(stavning). Jag känner mig i allafall väldigt uppfriskande och fräsch nu.. Helt enkelt laddat om kroppen, men tyvärr försvann inte förskyldningen och inte min hes röst, men kroppen är fin och len=) haha.. Hade till och med en laptop in till badrummet och satte på en film och låg där och kollade. Nu ser jag fortsättning här inne i mitt rum.. konstigt tycker ni, men det var mycket avkopplande i allafall.

Sa förut att träningen gick sådär och det gjorde den. Hade lite problem med andning där ett tag men det blev bättre och sedan sämre men det är smällar jag får ta helt enkelt, har varit sjuk och är nog fortfarande sjuk.

Träning blir det imorgon med men får se hur det går då, lååång löpträning blir det imorgon oxå, jippe ''noot'' haha.
 
Imorgon skall det vara färdigt pluggat för mig det har jag bestämt inget mer pluggande resten av lovet i allafall. Har inte så mycket kvar faktiskt bara FE B, SV C och några specielidrottsuppgifter som tar aa ca tio minuter att skriva om jag känner mig rätt :P såå grym är faktiskt ja på idrott, min grej ..


Bilder gör en blogg så mycket roligare.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0