Det finns värre saker

Det kanske inte var en sådan bra idé att ta en värktablett precis när man skulle sova? Jag blir piggare och piggare för varje minut i stället för att få bli trött? Har inte känt mig såhär ynklig på skit länge och ändå är det bara en förskyldning, det finns ju faktiskt värre saker där ut och jag gnäller över en jobbig förskyldning? Tänker på en speciell person som kämpar och kämpar med sin värk nästan varje dag och så kommer jag och gnäller över förskyldning.

Jag vill säga jag ser upp till dig, oavsett hur ont du har så finns du alltid där, du klagar aldrig, tror aldrig jag har hört dig klaga över ont du kanske egentligen har även fast du inte visar något och det beundrar jag verkligen. Inte kännt denna person länge, men jag beundrar dig. Är glad vi blev kompisar =) Du kanske har listat ut att det är just dig, jag snackar om?  (C.L)<3

Nu skall en snuvig Sofia försöka sova, btw tack för de två kommentarena i det andra inlägget, btw vill veta vem anonym är :) tittar du in här igen så skriv en kommentar till fast med ditt namn och påpeka bilden igen ;). Alltid roligt att veta vilka ens läsare är , även fast det inte är många ;).

Kommentarer
Postat av: C.L

<3<3<3 Gnäll hur mkt du vill gumman, man ska aldrig jämföra sina problem med någon annans, för dig är dina problem stora och tunga.. precis som mina är för mig :)



Du är bäst <3 Puuss

2008-10-23 @ 14:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0