'' Du är farligt nära att sitta i lärarens knä ''

Ett citat från dagens träning. Ja bella du sa att nog kommer att nämna det i bloggen och det är väl så klart att det skall hämna här, ett sådan klockrent citat som det måste nämnas. Fast på ett sätt kanske inte klockrent för er andra mig för oss i laget kunde det inte bli mer klockrent .. ett internskämt helt enkelt. Men vi tackar mackan för det go skrattet i allafall.. fast martinna kommentar var inte dålig den heller,
- öhh du mackan, vad har du där på byxorna, vad är det för vita fläckar och samtidigt som hon säger detta pekar hon mot de känsliga delarna, ni alla veta vad det menas... haha. . oxå de internt för att det skall bli skoj. men är det inte härligt att ha en sådan tränare som man kan få skämt med om sådant att kunna ha en sådan relation med någon vuxen är egentligen bara underbart enligt min mening.. Jag har typ en sådan kontakt med mina lärare på skolan dock kanske inte just sådana mer ''sexigstiga(stavning) kommentarer men men, det är härligt att ha en sådan kontakt i vilket fall..

Men för att sammanfatta träningen var rolig och bra!
Sedan efter träningen har jag pluggat och pluggat, är riktigt nöjd med mina resultat..
imorgon hem och städa, bearbeta min svenska text och skicka in. Fira min broder, han fyllde faktiskt 16 idag, utgång efter det? får ta det lugnt ingen dricka, har faktiskt match dan därpå:) mot valhamra =)

Men nu bedtime, ännu en tid imorgon, körlektion på landsväg måste vara pigg för höger men definitivt vänster svängarna ;) .

Sov söttt... xoxo S.
'' du är farligt nära att sitta i lärarens knä ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0