En regning onsdag som alla andra!

En regning onsdag som alla andra! När skall det bli de fina höst vädret utan regn under jag? Är det någon annan som söker en fin höst dag, med de där perfekta höst outfiten:) och sitta på ett café och dricka varm oboj med grädde.. Det var vad jag gjorde idag efter skolan men det där perfekta höst vädret fanns inte där , utan regn och åter regn.. Min kompanjon på cafét idag var Johan . Vi snackade gick runt och Johan lämnade CV till intersport, stadium och t12 .. sedan blev det några affärer:)  Åkte hem sedan och lade mig direkt framför tv och såg på One Tree Hill och Greek och det senaste avnittet av 9210, gud vad jag älskar amerikanska serier, varför kan inte sverige komma med några bra serier, det ända vi har som är vårat är Andra Avenyn och hur bra är det egentligen på en skala om man skall jämnföra med de amerikanska serierna .. men det är vad jag tycker, håller ni andra amerikanska serie fans med där ute? :P haha

Nu har ja legat och sett det mesta på tv och ser fortfarande på tv, nu 4.ans nya serie oskyldigt dömd, där man får se mikael persbrant, han är nog den bästa svenska skådespelare vi har! Allt han gör blir alltid till det bästa!


Nu orkar ja dock inte skriva mer utan skall se färdigt på oskyldigt dömd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0