Entering the world of advertising!

Hej, inget inlägg igår, hade inte en lucka över till det igår, skola och träning och sov tid tog upp all min tid vad bloggning heter.  Gårdagen var som alla andra förbaskade tisdagar, asåå fan vad jag hatar tisdagar. Träningen var rolig och idag visade alla framfötterna . GSP - OTH, äntligen var de tillbaka, bra avsnitt, älska catfighten på GSP (gossip girl) .

Onsdag.
En relativ kort skol dag, två timmar grafisk och en kvarts fe, eftersom läraren skulle till gymnasium mässan som jag snart oxå skall till. Skall jobba från 18-20 och sen skall jag och världens bästa mia gå och se rallybruderna på bio. En bra och mysig onsdag, en relax onsdag helt enkelt ..

Men nu har ja hunnit duscha, sminkat om mig och plattat håret igen och redo för att bege mig ut och entra the world of advertising!. haha cya tonight maybe:)

cheers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0