GodMorgon sleepingbeuties:)

God Morgon alla sömntutor =) Jag vaknade för ca en timma sedan har hunnit käka frukost bytt om och sminkat mig. Min mamma är däremot mycket segare, hon har kanske bara kommit halvvägs, ja hoppas verkligen dock att hon har käkat frukost för då lär vi inte vara iväg en på ett tag:(, Men idag blir det som sag hunting efter en ny vinter jacka, länge har ja kollat på peakjackan men mamma tycker inte det är någon idé att lägga 3600 på en jacka utan hon vill att jag skall lägga pengarna på ngt annat. Kan ju hålla med om att lägga 3600 kanske är lite väl mycket men jag tycker om den så fruktansvärt mycket :(:) men får väl se vad vi hittar:)

Idag blev min outfit väldigt enkelt..

Svart tunika
gråsvarta strumpobyxor
svart kort jack
stoor härlig halsduk
och mina nya skor från I LOVE PARIS!
Väldigt enkelt men gud så snyggt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0