HÖSTLOV

Precis vaknat upp och det är första dagen på höstlovet =) skall snart in i duschen för att sedan sätta mig här framför datan igen då, jag skall börja plugga på min företagsekonomi uppgift som skall vara inlämnade.. har dock typ bara några meningar kvar så det kommer att gå snabbt=), så efter det skickar jag in den så är en inlämning klar i allafall=) Efter det blir Företagekonomi B som jag skall börja skriva på lite smått, den skall in nästa vecka man vill gärna bli klar med den=) Efter några timma med den tar jag faktiskt en paus och gör exakt vad jag vill. tror inte jag kommer att plugga mer på denna dag i allafall.. Tisdag, onsdag, torsdag, fredag blir faktiskt och plugg på.. Hatar när lärare ger uppgifter under lovet . Det borde faktiskt vara förbjudet men kanske har mig själv att skylla? har ju vetat om uppgiften i några veckor nu så kanske skulle ha borjat med den tidigare? såå jag skall nog skylla mig själv... bättre plannering nästa gång!

Men nu kallar duschen känner mig så smutig och fuuul, håret är äckligt och fett sååå DUSSSCH NU !

cya xoxo S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0