I Can handle it

Äntligen mitt svenska tal är klart och är väldigt nöjd med det. Tog inte alls lång tid att skriva när man äntligen fick inspiration för det att skriva. .  Jag har en bra inleding och ett bra avslut så vad skulle gå fel, nu är det bara hem och öva sönder mig så att jag kan stå där framför klassen och hålla mitt studental utan att stamma eller göra något fel. Det skall sitta klockrent.

Blev klart med mitt tal för ca en timma sedan, nu har jag hunnit se på den bästa realityserien The Hills. Ett riktigt bra avsnitt, jag älskar att se audrina glad och att hon har träffat henne kille som hon tycker om och som har samma känslor och som behandlar henne väl. Dock får hon bara bestämma sig om att avbryta helt med Justin nu så hon kan gå vidare i sitt liv. Justin kommer aldrig att ändra på sig, killarna göra aldrig det, de är bara att inse det.  

När man sitter och kolla på the hills får det mig att sakna ett land jag aldrig har varit i, det får mig att önska att jag själv befann mig där, right now, ge mig USA, give me the drama, i can handle it.

När jag kommer hem skall jag käka snabbt byta om åka till hallen träna, hem snabbt duscha och se Gossip och One Tree Hill, har väntat i två hela veckor och guuud vad ja har längtat =)

Men nu skall ja plugga lite Företagsekonomi B.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0