Meningslöst men bra!

Väldigt litet bloggat idag men har inte haft tid hoppas ni förstår.. fick ju in ett lite längre inlägg förut men dock skrev jag inte allt självm, hade lite hjälpa.. Evelina & Hilda haha... Eftersom jag inte var med på deras myskväll igår så fick jag läsa om den idag på deras bloggar.. (finns som länkade på min sida för övrigt) ni som har läst och känner oss riktigt väl så är det ganska klockrent.

De senaste dagarna har jag försökt att vara mer seriös i mitt bloggande och tycker det har gott ganska bra.. försöker att skriva om det som händer i världen ge mig point of view '' hoppas att det uppskattas.. haha.

Men idag har jag inte så mycket seriöst att skriva om utan idag får ja gå tillbaka till den tråkiga vardags bloggen..
SÅ min dag har sett ut så här idag

Vaknat
frukost
massa tv/serie tittande
lunch
övningskört med pappa i två timmar
tränat
kvällsmat
tv tittande
och nu sitter jag här och bloggar, skall även plugga lite faktiskt. Vissa vet andra vet inte och exakt så vill ja ha det..=)
Igår fick ja gjort klart mitt arbete i specielidrott och blev faktiskt riktigt nöjd skall kolla igenom mål en gång och sedan skicka in , yeaaah, två läxor kvar. Vet att ja i ett tidigare inlägg skrev att ni inte skulle få höra tjat om pluggande men min så kallade plan sprack som vanligt, sköt upp det mesta och nu får ja fortsätta plugga lovet ut haha. men som sagt tar igen det på kvällen eller kvällarna.. gör mitt bäst pluggande då faktiskt. Hur ser er plugg tider ut, när gör ni bäst ifrån er? =) hoppas någon delar min mening.

Men nu alldelse för långt inlägg skulle ju bara uppdatera lite snabbt, för att aa återgå till pluggandet. Jävla disträä är bloggen ibland.

Pussar xoxo Carrrie ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Carrie, ditt nya namn haha :) det passar perfekt :)

2008-10-30 @ 23:16:12
URL: http://emmiluttan.blogg.se/
Postat av: Miaa

saknar dig också min älskade ängel!

2008-10-31 @ 14:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0