Peace and love !

Oj kolla här jag hittade tillbaka till bloggen igen. Asså förlåt för mina trogna läsare men verkligen inte haft lust eller tid att hunnit blogga denna veckan typ, vart helt död och orkeslös, men det är på bättrings vägen förhoppningsvis, men det lär vi väl märka. . . det har blivit mycket plugg den veckan oja det har de.. haha ... och mer plugg återstår .. vissa veta varför och andra inte.. och så skall det va..

Idag blev det shopping med min alldelse egna hilda, lollo och evelina=) och hildas mormor och morfar fick vara med där ett tag, blev en snabb fika på condecco =), det blev mer shopping för andra och mindre för vissa. Vi lade märke till ett viss shoppingberonde hos en idag oxå, dags för en invation för någon kanske :P haha ..
För mig blev det idag skor från I love paris butiken, billigt och bra, en mössa, maskera och en enkel t-shirt. Imorgon blir det trogligvist stan igen innan träningen klockan 17.00. Denna gången med mamma, vi skall kolla på vinterjacka till mig, det börja bli så dags nu;(..

Imorgon blir det återigen fotografering med laget, denna gången i den tradionella lagfototet, med matchställ och träningsoverollen. SÅ snyggt så..

Btw match i fredas för båda lagen och till och med vinst för båda..
Måste berömma mig själv lite oxå, för den helt fantastiska kontringsräddningen, den var av absolut världsklass, återigen vissa har det vissa inte, ja hade det defintivt, de där räddningarna sitter i blodet, fast borde egentligen tacka min fotbollsmålvakts karriär för ''räddningen'' kan säga att det skulle vara en målvaktsdröm att få göra en sådan räddning, ja har drömt om den så många gången och i fredas lyckades ja äntligen haha, men så nu slutsnackat om min egoism.. haha

dags för att sova nu, klockan är ju ändå tio i två och snart är det dags för att gå upp igen..
Peace and love S.

Kommentarer
Postat av: evelina

din räddning var klockren ! :D

2008-10-12 @ 10:27:48
URL: http://langfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0