sen update

Nu blev klockan sådär sent igen för första uppdatering ;), men sov ut i morse åt en god frukost ( gröt och rostade mackor, en bra och härlig blandning mellan nyttigt och onyttigt ;) men gott var det =). Samtidigt men här underbara gå frukosten blev det ett avsnitt av gossip girl <3 sedan ett asvnitt av ugly betty som ja visst hade laddat ner med =). ja vad hände sen egentligen? jo oprah på tv sen close to home och sen var det dags att mamma kom hem och gjorde mat till sjuklingen, det blev blodpudding, kanske inte så populärt hos alla men för mig är det inga problem inte, nyttigt oxå massa järn vitamin ;)..

och nu ligger jag här i soffan igen och är helt död som vanligt, men men, imorgon är det nya tag skall faktiskt ta mig till skolan imorgon, mest för att hämta en uppgift som behövs göra sen blir det väl att åka och kolla på träningen efter det, kanske rehab för mig, är nog inte riktigt i träningsform än.. haha

men nu se skall ja se klart top model på tv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0